ΠΜΣ "Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης"

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης» προετοιμάζει εκπαιδευτικούς για να ανταποκριθούν στις διανοητικές και πρακτικές προκλήσεις της διοίκησης και οργάνωσης του σημερινού αλλά και του αυριανού σχολείου, παρέχοντας μια σύγχρονη οπτική για την ηγεσία τόσο σε επίπεδο σχολικής μονάδας όσο και της εκπαίδευσης γενικότερα.  Το Πρόγραμμα δημιουργήθηκε το 2005, καθώς στην Ελλάδα, παρατηρείται σημαντικό έλλειμμα κατάλληλα εξειδικευμένων εκπαιδευτικών προκειμένου να αναλάβουν θέσεις στελεχών στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας 

Το Πρόγραμμα είναι αυτοχρηματοδοτούμενο και αποσκοπεί στην εξειδίκευση εκπαιδευτικών, με βάση το επιστημονικό αντικείμενο της Εκπαιδευτικής Διοίκησης,  προκειμένου να αποκτήσουν ικανότητες και δεξιότητες αποτελεσματικής ηγεσίας. Στόχος του ΠΜΣ είναι να καλλιεργήσει στους φοιτητές  τη  γνώση και τη διάθεση να δημιουργήσουν θετικές εκπαιδευτικές εμπειρίες για όλους τους εμπλεκόμενους -μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς-  σε  σχολεία  που χαρακτηρίζονται από συνεχή βελτίωση παρακολουθώντας τις αλλαγές της κοινωνίας, αντιμετωπίζοντας ως ευκαιρία την πολυπολιτισμικότητα και  γενικά τη διαφορετικότητα και μετατρέποντας το σχολείο σε οργανισμό που μαθαίνει. 

Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε εν ενεργεία καθώς και σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,  οι οποίοι επιθυμούν να συμβάλουν αποτελεσματικά στην οργάνωση και διοίκηση σχολείων, που λειτουργούν συμμετοχικά στη βάση ενός κοινού οράματος, που τρέφουν τη δημιουργικότητα όλων, που παρακολουθούν τις εξελίξεις αξιοποιώντας τα σύγχρονα μέσα,  που συνδέουν την πράξη με την έρευνα. 

The Graduate Program "Educational Administration and Management" prepares teachers to meet the intellectual and practical challenges of administration and organization of Greek schools. The program’s objective is to prepare teachers to assume leadership positions in the Greek educational system in a wide array of formal and informal educational settings. Graduates will be prepared to provide leadership as educators, administrators, and facilitators of educational change within schools. The program also seeks to cultivate in students the knowledge and the desire to create positive learning experiences for all stakeholders within the school context-teachers, students, parents- by monitoring changes in society, addressing multiculturalism as an opportunity, and turning the school to an organization that learns.

.